همه چی دانلود

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،

همه چی دانلود

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،اقدام پژوهی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد


دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد  

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد با بالاترین کیفیت

ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی , آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد :

من مرد اون روزایه سختم که سختی منو از پا در آورده

که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده

من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس

میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست

هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم

مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد

♫♫♫♫♫♫

کوها به کوها میرسن اما این آدما از هم جدا موندن

فریادهارو میشنون اما آدم نماها بی صدا موندن

از خوابهای بد رها میشی پایان این کابوسه بد خوبه

ای مرد رویایی خاک من من هم مثه تو قلبم آشوبه

اونکه همیشه رو به رو با درد تنها میونه سختیاست مرده

فکرو حواسو بغضو دلشوره یک مرد یک کوهه پر از درده

من مرد اون روزایه سختم که سختی منو از پا در آورده

که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده

من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس

میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست

هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم

مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم



دانلود آهنگ, دانلود آهنگ ایمان غلامی, دانلود آهنگ ایمان غلامی مرد, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ مرد, دانلود آهنگ مرد از ایمان غلامی, دانلود آهنگ مرد با صدای ایمان غلامی, متن آهنگ مرد ایمان غلامی

دانلود با کیفیت 128 - 6.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 6.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.