همه چی دانلود

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،

همه چی دانلود

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،

دانلود مقاله ، تحقیق ، کارآموزی ، گزارش تخصصی ، کارورزی ،اقدام پژوهی

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

۰

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ خواب

سوپرایز بزرگ فرزاد فرخ با آهنگی بنام خواب همینک از رسانه بزرگ آپ موزیک با لینک مستقیم

Exclusive Song: Farzad Farokh – Khab With Text And Direct Links In UpMusic

farzad دانلود آهنگ فرزاد فرخ خواب

قسمت های از متن دموی آهنگ خواب از فرزاد فرخ:

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

در خواب تورا دیدم ، دیدم که اینجایی…

♫♪♭

عطرت مرا مست کرد ، گفتی که میمانی…

♫♪♭

چشم به نگاهت بود ، دستت نوازش کرد …

♫♪♭

قلبی که تو را هر شب تا صبح ستایش کرد…

♫♪♭

چشمان تو مرحم بود ، بر زخم من ویرانه…

♫♪♭

عشقت مرا کور کرد ، دل شد ی دیووانه …

♫♪♭

دگر نبودی تو ، انگار که جانم رفت…

♫♪♭

لعنت به آن کس که ، از تو جدایم کرد!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

طبق گفته های فرزاد فرخ عزیز در لایو یاشار خسروی مدیر گروه مکان بند ، ترک خواب با صدای فرزاد فرخ 10 الی 12 روز دیگر منتشر خواهد شد

منتظر باشید…

فرزاد فرخ خواب



دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

امشب برای شما کاربران ترانه عاشق خجالتی از فرزاد فرخ را آماده کرده ایم

Exclusive Song: Farzad Farokh | Ashegh Khejalati With Text And Direct Links In UpMusic

ishg دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
♫با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم♫
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه

UpMusicTag دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی
گل عاشقی مون صورتی باشه صورتی باشه
♫من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی♫
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

♬♫♪

توضیحات تکمیلی در اینستاگرام :

اسمشو خودتون انتخاب کنید زیر این ویدیو کامنت کنید همرو با عشق میخونم ..عشق ورزیدن ناب ترین حس دنیاست❣️این ترانه و اهنگ یه هدیست🎁 که با تمام وجودم تقدیم میکنم به قلب شما که حس ناب من شدید❣️تا اخر عمرم هوادارتونم✌🏼این ویدیو رو میتونید از کانال تلگرامم دانلود
کنید،به اشتراک بزارید منو تگ کنید که ببینم با عشق لایک میکنم✌🏼

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرزاد فرخ عاشق خجالتی

 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ اهل عاشقی

سوپرایز آهنگ جدید فرزاد فرخ بنام اهل عاشقی به همراه متن و کیفیت 320 و 128

Exclusive Song: Farzad Farokh – “Ahle Asheghi” With Text And Direct Links In UpMusic

er دانلود آهنگ فرزاد فرخ اهل عاشقی

 فرزاد فرخ اهل عاشقی

♪♪♫♫♪♪♯

توضیحات تکمیلی در اینستاگرام :

تیزر اهنگ جدیدم به نام اهل عاشقی

عشقتون نفس میکشم❤
همه ی نظرهاتون رو اینجا واسم بنوسید با عشق همرو میخونم

💣💥💥
از کانال تلگرامم میتونید این ویدیو رو دانلود کنید،
به اشتراک بزارید منو تگ کنید با عشق لایک میکنم
به زودی تاریخ پخش اهنگ رو اعلام میکنم

UpMusicTag دانلود آهنگ فرزاد فرخ اهل عاشقی

دانلود اهنگ هوای من برای تو اگر که ماندگار شود

تبلیغات
یب

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ لبخند

امشب آپ موزیک ♫ برای شما کاربران ترانه زیبای لبخند از فرزاد فرخ ♫ با متن و دو کیفیت 320 , 128

شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ / تنظیم کننده : میلاد ماوی / میکس و مسترسینگ : امیرعلی هدایت‌زاده

آهنگ اجرا شده در برنامه کودک شو

Exclusive Song: Farzad Farokh – “Labkhand” With Text And Direct Links In UpMusic

labkhand دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ لبخند

متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ

♪♪♫♫♪♪♯

لبخند تورا به دنیا ندهم با عطر هوایت به رویا بروم
وقتی که تو باشی دلارام شوم جانم تو بخند که آرام شوم
من عاشق چشمان سیاهت شوم دلبسته ی آن طرز نگاهت شوم
آنقدر که رخسار تو زیباست مرا دیوانه ی خود کرد هر بار که دیدم تورا
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من

♫ شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ ♫
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ لبخند

خوشم با تو چنان مستم من عاشق آرامش چشمان تو هستم
چقدر خوبه که تو هستی معشوقه من نمیشه جانم تو هستی
به عهدی که به هم بستیم هرگز نگذارم که تو از من برنجی
که من با تو پر از شوقم با هر نفست چاله خندت به این دل نشستی
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من

♫ تنظیم کننده : میلاد ماوی ♫
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو

♪♪♫♫♪♪♯

فرزاد فرخ لبخند

تبلیغات

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دردانه

امشب می توانید ترانه دردانه با صدای فرزاد فرخ را از آپ موزیک دانلود کنید

دانلود آهنگ دوردانه

Exclusive Song: Farzad Farokh | Dordane With Text And Direct Links In UpMusic

Farzad Farokh Ahle Asheghi دانلود آهنگ فرزاد فرخ دردانه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه کوتاه دردانه :

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه

♫♪♭
باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر

♫♪♭
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

UpMusicTag دانلود آهنگ فرزاد فرخ دردانه
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

♫♪♭
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

♫♪♭
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

توضیحات تکمیلی فرزاد فرخ :

اینم یه هدیه ناقابل..🎁🎉🎊
اسمشو خودتون انتخاب کنید..🤓
زیر این پست کامنت کنید همرو باعشق میخونم.❣️
از کانال تلگرامم میتونید این ویدیو رو دانلود کنید..❣️
تا اخر عمرم هوادارتونم❤️
دوستون دارم یه جور خیلی خاص❤️✌🏼

فرزاد فرخ دردانه

این آهنگ هنوز به طور رسمی پخش نشده است ، به محض پخش لینک دانلود همینجا قرار میگیره

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ گل سرخ

آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی فرزاد فرخ بنام گل سرخ همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ / تنظیم کننده : میلاد ماوی

Exclusive Song: Farzad Farokh – “Gole Ghermez” With Text And Direct Links In UpMusic

Farzad Farokh Gole Ghermez دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ گل سرخ

متن آهنگ گل سرخ فرزاد فرخ

♪♪♫♫♪♪♯

چشمان مستت منو دیوانه کرد این دل عاشق شد منو ویرانه کرد
♪♪♫♫♪♪♯ آغوش گرمت بوی عطرت با قلب خستم دل به بستم  ♪♪♫♫♪♪♯
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
♪♪تنظیم کننده : میلاد ماوی♪♪
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
♪♪♫♫♪♪♯ نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام ♪♪♫♫♪♪♯
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
UpMusicTag دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ گل سرخ
دست مرا تو بگیر و به من قول بده دیوانه و مجنون توام به همه پز بده
من تورو خواهم هر طور به هر حالتی به من عاشق سرمست گل قرمز بده
♪♪♫♫♪♪♯ نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام ♪♪♫♫♪♪♯
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
♪♪♫♫♪♪♯ نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام ♪♪♫♫♪♪♯
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
♪♪♫♫♪♪♯

فرزاد فرخ گل سرخ

تبلیغات

دانلود آهنگ فرزاد فرخ در کودک شو

موزیک شنیدنی و جدید فرزاد فرخ بنام به هوای تو من و لبخند رو اجرا شده در برنامه کودک شو شبکه نسیم

Exclusive Song:Farzad Farokh | Kodak Show With Text And Direct Links In UpMusic

labkhand دانلود آهنگ فرزاد فرخ در کودک شو

فرزاد فرخ عزیز در این برنامه آهنگ لبخند . به هوای تو من رو به صورت زنده اجرا می‌کند…

فرزاد فرخ در کودک شو

دانلود آهنگ فرزاد فرخ لبخند

و

دانلود آهنگ فرزاد فرخ هوای تو من

تبلیغات

دانلود تمام آهنگ های فرزاد فرخ

دانلود آهنگ های ویژه و برتر
آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند

دانلود آهنگ فرزاد فرخ تو آمدی شدی تمام من

اینبار فرزاد فرخ با آهنگ جدیدش بنام تو آمدی شدی تمام من سوپرایز بزرگی برای شما آماده کرده

شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ

Exclusive Song: Farzad Farokh – “To Amadi Shodi Tamam Man” With Text And Direct Links In UpMusic

farzad farokh دانلود آهنگ فرزاد فرخ تو آمدی شدی تمام من

متن آهنگ تو آمدی شدی تمام من

پخش برای اولین بار از رسانه آپ موزیک ، منتظر باشید…

فرزاد فرخ تو آمدی شدی تمام من

تبلیغات

دانلود تمام آهنگ های فرزاد فرخ

دانلود آهنگ های ویژه و برتر
آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ ای جان

آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی فرزاد فرخ بنام ای جان همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128

Exclusive Song: Farzad Farokh – “Ey Jan” With Text And Direct Links In UpMusic

… پخش امشب ساعت 8 از رسانه آپ موزیک …

450 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ ای جان

متن آهنگ ای جان فرزاد فرخ

♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ ای جان

♪♪♫♫♪♪♯

فرزاد فرخ ای جان

تبلیغات

دانلود تمام آهنگ های فرزاد فرخ

دانلود آهنگ های ویژه و برتر
آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند

دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

ریمیکس شاد از اهنگ شیندنی فرازد فرخ بنام لبخند همراه با تکست و دو کیفیت عالی از آپ موزیک

شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ / تنظیم کننده : میلاد ماوی / میکس و مسترینگ : امیرعلی هدایت‌زاده

اختصاصی آپ موزیک / ریمیکس توسط : DJ M2

Download New Remix  Farzad Farokh – Labkhand With Text And Two Quality In UpMusic

farzad farokh labkhand remix دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ

لبخند تورا به دنیا ندهم با عطر هوایت به رویا بروم
وقتی که تو باشی دلارام شوم جانم تو بخند که آرام شوم
من عاشق چشمان سیاهت شوم دلبسته ی آن طرز نگاهت شوم
آنقدر که رخسار تو زیباست مرا دیوانه ی خود کرد هر بار که دیدم تورا

♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫

تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من ( تکرار )
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو ( تکرار )

UpMusicTag دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

خوشم با تو چنان مستم من عاشق آرامش چشمان تو هستم
چقدر خوبه که تو هستی معشوقه من نیمه جانم تو هستی
به عهدی که به هم بستیم هرگز نگذارم که تو از من برنجی
که من با تو پر از شوقم با هر نفست چاله خندت به این دل نشستی

♫♫♫♫♫♫♫♫

تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من ( تکرار )
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو ( تکرار )

♪♪♫♫♪♪♯

ریمیکس شاد آهنگ لبخند

تبلیغات


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.